Tisdag 28 feb

Idag är det tydligen dagen då det är tjejerna som ska fria. Tror inte jag kommer göra det idag, men man vet ju aldrig ;)
Tillbaka på jobbet igen och man inser ju att man faktiskt har valt det absolut bästa yrket när man kommer tillbaka och de kommer springande och slänger sig på mig och ropar - sara du är tillbaka, åh vi har saknat dig. Det var knappt barnen släppte mig idag. Så mycket mys och gos har det blivit idag och det är ju bland det bästa som finns. Krama på alla mina troll! - Nu ska du väl aldrig vara borta mer. Va det en tjej som sa. Det kunde jag ju inte lova riktig. För jag ska ju faktiskt vara borta en fredag nu i mars. För då är det skidresa till sälen som står på schemat.
Jag slutade tidigt idag så åkte hem och satte mig med mina kort jag framkallat. Har klippt, joxat och klistrat. Men upptäckte att det fattas massa så ska framkalla några till. Kul att mixtra ihop sitt eget album än att bara sätta in dom i färdiga plastfickor tycker jag :)
Nu väntar jag på att John ska komma hem från jobbet så ska vi ta en promenad. Det är ju vår ute idag, + 10 C!! Längtar efter att börja träna igen men får nog vila kroppen några dagar till tyvärr :/
/Sara

Kommentera här: