Sommar!!

Fy farao va svettigt det vatt idag! 28 grader i skuggan. Barnen har vatt lite gnälliga och trötta idag. Stackarna är inte vana vid värmen! Men jag ääälskar detta väder och gillar när det är riktigt varmt så jag hoppas det fortsätter så till helgen när vi ska till Karlskoga att det kan bli lite stek och bada!!
Hade tänkt springa idag men 28 grader i skoggan och lite ont i en fot så skippade jag det. Tog istället en filt och en bok och la mig ute på gräsmattan och läste!
Solar mina bleka ben :)
Läste till John kom hem vid sjutiden och då tog vi en promenad.
John vid delsjön
Sen satt vi ute på balkongen och åt kvällsmat. Härligt!
Imorgon blir det en lång dag. Först öppnar jag så börjar 6:45. Sen ska jag på ett möte 13:30 till 17:00. Sen ska jag och Sabina mötas på stan och köpa nåt till vår jobbakompis Mian som fyller år och sen blir det träning efter det. Imorgon är det förskolans dag så det ska firas med glass på jobbet :) På kvällen måste jag hinna packa också för på fredag drar vi direkt efter jobbet och plockar upp Justine och sen till Karlskoga. Eller så kanske jag borde göra det nu...
/Sara

Kommentera här: