Bovallstrand <3

Bästa Bovall!! Ligger just nu ute på en holme och njuter av solen! Underbart!
Vi började morgonen med en springtur i skogen. Det var lite tungt och segt i början men sen gick det bättre och fick upp tempot lite. Det blev ingen lång runda men 5.5 km skrapade vi iallafall ihop :)
 
Det smakar ju så gott med frulle sen efter lite morgonträning. :)
 
Den här sommaren är jag helt inne på P3 dokumentärer. Så nu ligger jag och lyssnar på en i solen. De är så spännande och intressanta!
Perfekt tidsfördriv :)
 
John styr båten ut för sol och bad. I eftermiddag kommer mamma och pappa hit tiöl bovall och hälsar på :) ska bli roligt att få visa dem fina Bovall :)
 
/Sara

Kommentarer:

1 Anna:

Låter alldeles underbart. Jag vill med ha ledigt :) kramar

2 Louise:

Åhhhhh, ser helt underbart ut!!!

Jag e med helt såld på P3-dokumentärerna, perfekt att ha i lurarna!!!

Gla sommar!!!

3 MarveW:

Ser så himla härligt ut. Sommarlycka!

4 Anna:

Hoppas du är med i loppet så vi kan ses <3 hade varit jättekul! Jag kommer nog inte kunna springa hela loppet, men känner bara att jag vill få de gjort i år :) kramar

Svar: Jodå det fixat du :)
Sara

5 Alexandra:

Ni åker överallt :D men ser ut att ha det riktigt NICE

Svar: Ja de blir så när man kommer från olika ställen och vill hinna hälsa på överallt!
Sara

Kommentera här: