LÖPARTRÄFF I SKATÅS

NI GLÖMMER VÄL INTE!
Torsdag 27/6 kl 18:30 ordnar jag en löparträff här i Göteborg, Skatås! Alla är välkomna!
 
Vi springer en runda tillsammans, det kommer bli mestadels terränglöpning/traillöpning. Vi tar det i ett tempo där alla kan vara med! I ett gott "prattempo". Vi gör det för att det är kul att träffas och springa lite tillsammans! Efteråt om det är fint väder, kan vi slå oss ner i gräset en stund och andas ut, prata, lära känna varandra, så tar jag med något litet som vi alla kan stoppa i magen :)
 
Hoppas ni kan komma!!! :D
 
 
 
Vi träffas vid "klockan" utanför Skatås Motioncenter! Den ser ut så här för er som inte vet:
 
 
 
Ni som läser och har egna bloggar får gärna sprida det vidare om fler vill med :D
 
Vi ses i Skatås :D
 
/Sara

Kommentarer:

1 Marie:

Jag kan tyvärr inte komma själv. I stället har jag försökt ragga lite annat folk som kanske letar sig dit. Har lagt upp en länk på några sidor på fejjan. Hoppas ni får trevligt! Jag röstar för ett tillfälle till i sensommar/höst :)

Svar: Va synd men det får absolut bli någon gång i slutet av sommaren eller till hösten igen :) åh va snäll du är :) va roligt! Då får vi se vilka som dyker upp :)
Sara

2 FörortsPappan:

Kul grej! Är tyvärr borta på läger då men ska skriva något på bloggen om det!

Svar: Ja jag tyckte det kunde vara en rolig sak, men det kanske blir fler gånger! Kul om du skriver om det på din blogg :D
Sara

3 Louise:

Sååååå trist att skatås inte ligger i Sthlm, då hade jag varit först på plats!!! :0)

Svar: Ja visst är det dumt!! Flytta sthlm hit ;)
Sara

4 AnnikA:

Tycker ideén är jättebra! Jag skyller fortfarande på avståndet ;)

Svar: Ja ellerhur! Synd att du inte bor närmare ;) Men alla kan ju tyvärr inte göra det! Ha en bra midsommar :)
Sara

5 Jörgen:

Klart du ska simma!
Delsjön är behaglig nu. Skulle tippa på 18-20 grader ungefär.

Här är något för dig och din kille.
http://triathlon.runnersworld.se/artiklar/prova-pa-triathlon-i-goteborg.htm

Maila mig om du har någon fråga

Svar: Ja då ska jag absolut göra det tilp veckan då :) åh tack. Det ska jag kika in på :)
Sara

6 Sara:

Jag räknar fortfarande med att komma, jag är nog tillräckligt frisk för att springa nu...

Svar: Ja va kul :) då ses vi nästa vecka! ! Du får vila och äta mycke gött nu i midsommar så blir du nog helt frisk :)
Sara

7 Anna:

Synd att jag inte bor närmare!:( Annars hade jag kanske kommit. Har sprungit en trailbana här hos oss idag och tyvärr tog mitt ena knä lite stryk. Får nog bli cykling ett tag framöver istället...
Ha en skön midsommar!:)
Kram

Svar: Åh nej va synd...stackare...men kul med cykla också :)
Sara

8 Anna:

Jag hade gärna kommit, men jobbar dagen efter plus att det är för nära triathlonet. Nästa gång är jag på ;) kram

Svar: Ja de låter bra det...då får de helt enkelt bli fler gånger ;)
Sara

9 Miranda:

Ah superkul initiativ. Är tyvärr i Åre just då, men hoppas ni får superkul och att det blir fler tillfällen!

Svar: Det får bli fler gånger :) lycka till i Åre :)
Sara

10 Jörgen:

Glad midsommar Sara.
Vi ses på torsdag.

Svar: Tack detsamma :) ja va kul! Det gör vi :)
Sara

11 Anna:

Glad midsommar <3 kram

Svar: Taxk det samma :)
Sara

12 Rund är också en form!:

Yes, jag kommer! :-)
Hoppas du har haft en skön helg. :-)

Kram M

Svar: Ja va roligt :) Det har jag verkligen :) Hoppad du med haft det :) Ses på torsdag! Kram
Sara

13 Rebecca:

Vilken kul ide! synd att jag inte är hemma, men hoppas det blir lyckat och att ni drar ihop fler :)

Svar: Ja va synd!! Vi får verkligen se till att det blir fler :)
Sara

14 Carolin:

Jag kommer allra troligast! (Ska bara ta reda på vart sjutton klockan befinner sig) ;) ev kommer syrran på besök men då får hon följa med helt enkelt :)

Svar: Ja man hittar du till skatås så kommer du se klockan när du kommer dit :) Ta med syrran :) Bara kul om vi blir fler :D
Sara

15 Alexandra:

Får jag ledigt från jobbet dyker jag upp!! går upp kl 3 så jag vill helst vara ledig dagen efter i så fall men grymt kul initiativ!!!

Svar: Ja hoppas du kan komma :) Vore roligt :)
Sara

16 Marie:

Det finns en nystartad grupp på fejjan: My Next Workout. Är tänkt att vara ett forum där man kan tipsa/annonsera om kommande event. Du kanske skulle lägga upp en länk där?

Svar: Ah tack för tipset :)
Sara

17 Rund är också en form!:

Jag hoppas att jag kan komma...
Har känningar i halsen idag. :-((((

Svar: Nooo! Du får vila så håller vi tummarna för att det inte är något!
Sara

18 emilie le :

jättefin blogg har du, hoppas att du kikar in i min blogg också så skulle jag bli jättetacksam! ♥
-kram

19 ♡ ELSA ♡:

Åh vad kul! :D
Allt bra med dig idag?

Svar: Ellerhur :) Hän på ;)
Sara

20 jasmin:

Åh så roligt att ni alla springer tillsammans liksom!! :) Kul!! :) <3

Svar: Visst är det :) Häng på!!
Sara

21 G I N A ~:

vilken kul ide! :)

Svar: Eller hur!! Bara att hänga på :)
Sara

Kommentera här: