GRC Comeback!!

Har ju inte varit och tränat med Göteborgs Running Club på evigheter, säker 3 veckor sen sist!! Men ikväll gjorde jag comeback och jäklar va skoj det är!!
 
Ganska mycket grönare ute nu än på bilden men lika soligt och fint var det ikväll :)
 
Fick med mig goa Matilda på passet idag. Premiär för henne och hon var grymt duktig!! Herregud vilken kämparglöd alla får fram och man blir bara peppad att ta i mer och mer!! Hade ju aldrig i livet gått ut och kört igenom ett sådant här monsterpass själv men har man massa duktiga och kämpande löpare med sig och bra ledare som lägger upp ett tokjobbigt intervall/cirkelträningspass kan man inte annat än att ge järnet!!
 
Grodhopp, utffallssteg, långa intervaller, backintervaller, Tabataintervall upp för backe, upphopp, teknikträning och lite annat smått och gott avverkades under 80 minuter i soliga slottskogen!!
 
Grymt roligt och jag längtar redan till nästa galna monsterpass med Göteborgs Running Club =D
Eller va säger du Matilda? :)
 
/Sara

Kommentarer:

1 Anna:

Vilken grym träning, skönt att vara tillbaka :D
Åh, jag blir så avis! Jag vill med ju :P

Svar: Ja underbart! Är så där härligt trött nu :) jaaa du får starta ett eget där i småland ;) hehe
Sara

2 Lina:

Låter väldigt roligt :) kul med löp i grupp!!

Svar: Ja de är verkligen toppen :)
Sara

3 matilda:

Ja det var väldigt kul, och som du säger, kämparglöden kommer fram när man tränar i grupp ;) nu ligger jag i sängen och är verkligen heeeelt slut ;) natti natt ;)

Svar: Hehe! Då skrämde jag inte bort dig då så du kanske vågar dig dit igen :) ja du kommer sova gott i natt och jag med. Sådär härligt trött och nöjd i kroppen nu ;)
Sara

4 Katarina:

Fel stad ju.. :)

5 Miranda:

Låter kul! Jobbigt men kul! Bliev lite sugen på att va med. Går det att anmäla sig och haka på?

Svar: Ja klart du ska med :) det är jättekul. Det är bara att komma till linneplatsen på tisdag kl18. Ingen anmälan behövs. Men gilla deras sida på nätet så får du inbjudan där :)
Sara

6 Leonie:

Verkar kul! Men jobbigt! Fast det är ju bra förstås :)

Svar: Ja det är det grymt jobbigt men grymt kul :)
Sara

7 Carolin:

Åh, jag har läst om det många gånger men inte vågat mig dit än. Låter verkligen som givande pass!

Svar: Jooo våga dig dit! Du kommer inte ångra dig! Det är riktigt grym bra träning och väldigt roligt :)
Sara

8 Carolin:

Ja jag får väl göra det ;) vart mer exakt är det man brukar samlas? Är ganska ny i Göteborg och har bara varit i slottsskogen när jag sprang vårruset.. Och inte varit någonting i området runtom.

Svar: Det är vid linneplatsen. Där man går av spårvagnen så kommer du se där vart alla samlas! Det är ett stort gäng så det går inte missa :)
Sara

9 Marie:

Verkar som vi gått om varandra, har ju varit med några ggr men inte de senaste två veckorna. Grymt kul! För att inte tala om effektivt!! Hoppas kunna vara med igen vecka 24 :)

Svar: Ja va kul! Då ses vi säkert!
Sara

Kommentera här: