Tusingar

Visst är det underbart väder! Men inte lika härligt när ögonen kliar så att man har lusst att slita ut dem och lägga dem i ett kallt glas vatten!
Men som tur är har jag inga problem med andningen så springa går bra!
 
Igår blev det löpning med GöteborgsVarvets löparkväll. Tusingar stod på schemat och när det var gruppindelning fegade jag lite och valde en lättare grupp än sist. 
 
Jag borde såklart valt samma som förra gången för jag "vann" alla tusingar långt före resten av gruppen...eller va va väl tre stycken som va ganska jämna som drog varandra och höll uppe farten. Men det är ju lättare att pressa sig i en grupp där flera är snabbare än en själv så nästa gång ska jag inte fega. Men jag fick ju iallafall en extra tusing ;-)
 
Imorgon har jag och John planerat ett backpass med cyklarna innan vi tar fredagsmys. :-)

Kommentarer:

1 Andreas:

Heja heja!

2 Rund är också en form!:

Om (?) det är pollen jag reagerar på, så är det ju tvärtom här. Ögonen känns ok, men halsen är helskum känsla i.... :-P

Gott med tusingar! Och NEJ, sluta fega! (Säg hon och kastar sten i glashus....) Haha! ;-)

Kram M

Kommentera här: