Lyx för mig...

 
Det är faktiskt att ha min fina syrra så här nära nu så vi kan ge oss ut på kvällarna och springa ihop. Precis som vi gjorde ikväll. Det är så härligt att bara kunna stanna till med cykeln när man är på väg hem från jobbet och hälsa lite på syskonbarnen och krama litr på Joel medan Neo kan visa att han lärt sig cykla.
 
Eller som idag, ta cykeln förbi skolan och hämta Liam, cykla vidare till affären och köpa glass och sen spela monopol hela eftermiddagen :-) Det är fint det!
 
 
Men ikväll blev det iallafall, enligt mitt maratonschema, en väldigt lugn mil sprungen. En lugn runda som uppladdning för långapass med Lisa!
 
 
Sara
 

Kommentarer:

1 Helelala:

Lyx :) skulle gärna ha dig och min syster så nära!! ❤️

Svar: ♡♡♡♡ åh jag dig! Då hade det varit dubbellyx om jag fått ha mina bästisar nära!
Sara

2 Helelala:

Lyx :) skulle gärna ha dig och min syster så nära!! ❤️

3 justine:

Åh krama Liam lite extra nästa gång från mig! Systrar går inte av för hackor alls 😙

Svar: Det ska jag göra!! Han får många extrakramar av mig hela tiden nu!!:-) systarar är speciellt! ! ♡♡♡
Sara

4 Carolin:

Åh, en sån lugn mil hänger jag gärna med på någon gång, det borde jag ju klara av :D

Alltid kul med familj på nära håll! :)

Svar: Ja det är klart du ska!! Nästa torsdag kanske?
Sara

5 Carolin:

Den 21a? Skulle absolut funka!! :)

Svar: Ja precis! Det funkar perfa för mig :-) Får återkomma med tid, kanske syrran ska med också och då brukar hon vilja ta det lite senare...framåt 19-tiden :-) Men jag messar dig!
Sara

6 Madde:

Går int svara på din kommentar.. jag klippte mig på Klippans Klipp, köpte genom lets deal. Hon var duktig och billig men ingen jag åker tillbaka till Göteborg för. Men hade jag bott där hade jag kunnat tänka mig att gå tillbaka :)

7 Anonym:

Går int svara på din kommentar.. jag klippte mig på Klippans Klipp, köpte genom lets deal. Hon var duktig och billig men ingen jag åker tillbaka till Göteborg för. Men hade jag bott där hade jag kunnat tänka mig att gå tillbaka :)

8 Carolin:

Hej
Mina MTB träningar börjar på torsdag (allt är visst på torsdagar helt plötsligt) men följer gärna med någon annan dag :)

9 Carolin:

Hej
Mina MTB träningar börjar på torsdag (allt är visst på torsdagar helt plötsligt) men jag följet gärna med en annan gång :)

10 Therese:

Roligt att du är tillbaka och skriver igen! Spännande med Marathon träning, kommer gå fin fint det där ska du se :-) Kram Therese

Svar: Tack va glad jag blir att du tycker det :-)
Sara

Kommentera här: