springer vidare...

Jag och John cyklade hem ihop idag. Precis innan jag sluta vid fem slutade även regnet att vräka ner men jäklar vilken motvind vi hade hela vägen hem och över Älvsborgsbron kändes det nästan som man skulle flyga av. Läskigt!
 
Väl hemma va jag trött och hungrig men det stod 10 km löpning på schemat. Fick med mig John så det var bara ut i motvinden igen. (ja för det är ALLTID motvind) ;-)
Ja kan väl säga att det gick väl inte toppen idag men en runda som planerat blev det iallafall och hemma blev det omelett med kantarellstuvning. Extra gott efter en kall och blåsig runda!
 
Men...nya tag, nästa gång går det bättre :-)

Kommentarer:

1 Miranda:

Starkt att du gav dig ut ändå. Det är ju de där passen som gör en stark, i kropp och knopp!

Svar: Ja det är nog sant det! Alltid skönt efteråt iaf :-)
Sara

2 Kim:

Bra gjort att ge sig ut igen! Det bär alltid emot tycker jag, men när man väl kommer ut så är det inte så dumt ändå. :)

3 Kim:

Bra gjort att ge sig ut igen! Det bär alltid emot tycker jag, men när man väl kommer ut så är det inte så dumt ändå. :)

Kommentera här: