Halvägs

Nu så var vi över på den andra halvan av graviditeten. Igår var vi halvägs på min kära mans födelsedag! 

I helgen har jag äntligen fått känns lilla bäbben röra på sig och igår kväll kändes det riktigt mycket och tydligt! En helt fantastisk känsla! Första gången jag kände något som jag tydligt förstod va bäbben var i fredags när vi käkade på Thörnströms  (som för övrigt var super och en hel upplevelse) precis när servitrisen  stod och prata med mig kände jag det och tappade helt fokus på henne 😉

Helgen var verkligen smockad hela tiden. I lördags var vi och köpte gran. Det var första gången i mitt LIV som jag köpte en gran i affär! Eftersom jag kommer från landet och min pappa har skog har vi ju såklart alltid hugg vår egen gran. Lite mer stämning i det, pulsa ut i skogen, ha lite varm choklad med sig och hitta den perfekta granen. Men detta var klart smidigare, dessutom fick man mössa på köpen 😆 Vi kunde inte hålla oss, så fort vi kom hem klädde vi den. Så juligt och fint här nu ☺

Kommentarer:

1 Helelala:

wow vad häftigt <3

Svar: 😍
Sara

2 Petra:

Visst är det mysigt! Helt fantastiskt❤️

Svar: underbart 😍
Sara

3 Rund är också en form!:

Fantastisk känsla när bebisen rör sig!
I slutet är det mer sparkar i revbenen än små "puffar". Så yeay...! ;-) ;-)

Kram M

Svar: Jag njuter av puffarna så länge de varar då 😉
Sara

Kommentera här: