Magplasket!

Jag har anmält mig till en rolig grej! Magplasket heter det. Vattenträning för gravida. Kursen startar i Januari. Det ska bli kul och jag hoppas det ger mig mycket! Nu måste jag bara hitta en gravidbaddräkt :-D
 
 
Något annat värt att fira idag är att vi har blivit med ny bil. En riktig familjebil. En volvo v70. Något annat än volvo funkar ju inte när man bor i Torslanda ;-)
 
Nu väntar jag in syrran. Vi brukar iallafall en gång i veckan gå en kvällspromenad tillsammans på lite mer än en timma. Det blir sent eftersom Milla vill gå efter att hon lagt barnen! Men det är kul med en promenadkompis...eller promenadsyrra :-D Raska promenader får jag helt enkelt nöja mig med nu när det inte känns bra att springa. Men jag hoppas ju det kan bli lite snö i år så jag iallafall kan få köra lite längdskidor!
 
/Sara

Kommentarer:

1 Helelala:

Kuul med vattenträning :) ute i Torslanda!?
Duuu vi kommer Hinna massa löprundor med barnvagn sen ❤️

Svar: jaaa 😁 klart vi ska!!
på hisingen iaf..lundbybadet!
Sara

Kommentera här: