Tjoohoo för freeedag :-D

Så gött med helg! Veckorna bara springer ju iväg nu! Ser fram emot lite julledigt snart. Ska faktiskt vara ledig från 19 december till 7 Januari. Lyx! Sen är det förhoppningsvis bara ca 1,5 månad kvar att jobba om min ansökan om Gravidpenning går igenom. Idag blev jag iallafall klar med det tre A4-sidor långa brevet jag skrivit som min arbetsbeskrivning. Hoppas hoppas!
 
Ja just nu blir det inte jättemycket träningsinspirerande inlägg här i bloggen. det känns liksom lite halvtråkigt att skriva om att jag motionerar för att må bra varje dag. Ni får hålla tillgodå till bäbben är ute och jag ska träna upp mig till en ännu grymmare och starkare form än innan och förhoppningsvis äntligen avverka ett marathon. Vilket är bara frågan!? Stockholm, köpenhamn eller kanske helsingborg...Åh! Springsuget alltså! Inte att leka med ;-)
 
Nu är jag iallafall redo för en findejt med min man ikväll. Vi ska utnyttja bröllopspresenten som vi fick av Johns jobb. Nämligen ett besök på finrestaurangen Thörnströms Kök med en avsmakningsmeny och dryckespaket. Fint ska de va! :-D
 
En liten putande mage i vecka 20 (19+3)
 
Ha en fin helg!!
 
/Sara

Kommentarer:

1 Rund är också en form!:

Jag är faktiskt liiite sugen på en mara, jag med. Men samtidigt tänker jag: Va?? Jag gillar ju inte asfalt. Hur tänker jag...?! Haha! ;-)

Du är så fin!! (Ja, vet man känner sig kanske inte alltid det själv)? Ha en superfin helg!

Kram M

Svar: jojo! vi gör't ihop 😀 åh tack! nä du har rätt. själv känner man sig uppsvälld och ovan vid sin egen kropp. Men det är mysigt 😊
Sara

2 Justine :

Så himla fin 💖

Svar: 😙
Sara

3 Nina:

Vackra du!
Jag kände mej som världens gudinna när jag var gravid (för ungefär ett sekel sedan, fniss) och mådde SÅ bra. Fortsätt njut och förundras över magin i din kropp, och ha maratontankarna som en kul:ig morot :) Kram på dej!

Svar: Ja absolut! det gör jag 😃 mår väldigt bra så det njuter jag av!
Sara

4 Carolin:

Verkligen jättefint! Bebismagar är helt underbart!

Svar: Tack 💖😚
Sara

5 Ida:

Och din blogg är jättekul att läsa även om det inte är träning träning träning heeela tiden. Må-bra-motion är ju också bra!
Och fin är du också!

Svar: 😀 va söt du är! Tack! !
Sara

6 Mikael:

Har hört att Thörnströms kök ska vara riktigt bra. Hur smakade det?

Jag har två adopterade killar (biologiska syskon) från Colombia. Det har varit helt fantastiskt att bli förälder.
Hade önskat att jag fick se min fru gravid för det är vackert. Men det ville sig inte så. Istället har vi fått uppleva fantastiska Bogota två gånger :)

Svar: thörnströms var riktigt bra! En hel upplevelse att gå dit och äta!
Det låter helt fantastiskt ändå och jag förstår att de är era små mirakel 😊
Sara

Kommentera här: