Typiskt!

Massa snö har det kommit till Götet nu! Äntligen ordentligt med snö som kan göra alla skidspår riktigt fina! Hade dessutom sett fram emot att få springa med GRC i mina superbraiga vinte-rspringskor, IceBug, idag.
Va. Gör. Sara. DÅ!!! Blir snorig och jäklig med en öm hals :-( Buuuhuuu!
Jag som klarat mig sååå länge! Vet inte när jag va sjuk sist!!! Så kommer det nu :-( Jag har inte tid med det här! Blir enormt stressad av att vara sjuk och inte kunna VRÅLTRÄNA det sista nu inför Vasaloppet!
 
Jag har proppat i mig c-vitamin i form av apelsin och mango, druckit massa the och vatten (får springa på toa hela tiden nu) och chockat kroppen med att hälla i mig Kan Jang. Nu får det här vara över snabbt, för i helgen ska ett långpass på mints 4 mil på skidorna köras i ett sträck. Så det så!!
 
För att roa mig lite anmälde jag mig till Göteborgsvarvets seedningslopp. Då har man något kul lopp att se fram emot som faktiskt inte är så långt kvar till :-D
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Carolin:

Åh stackare! Jag vet hur det är, offrade ju hela helgen till att bara vila och faktum är att det hjälpte! :) krya på dig!
Jag satt inne på Göteborgsvarvets hemsida och tänkte på att anmäla mig men gjorde det inte.. Men jag ska ;)

Svar: Ja gört!!! :-)
Sara

2 Mari:

Neej :( Så tråkigt. Krya på dig.

Svar: Tack :-)
Sara

3 Karin:

Stackare! Hoppas det går över fort!!

4 Anna:

Neeej, det får inte hända =( Hoppas du piggnar till fort <3 kram

5 mikael:

Krya på dig!
Hemma har jag två sjuka barn och jag själv har varit på gränsen till att bli förkyld också senaste dagarna.
Är lite rosslig i halsen men inget värre så jag tränar lite lugnare idag.

Kommer också springa seedningsloppet. Gick ju bra förra året då jag gjorde ett nytt fint PB :)


Svar: Ja det är sjukdomstider nu! Som tur va känner jag mig redan bättre!
Sara

6 Jörgen:

Nej!! Krya på dig blixtsnabbt.

Svar: Tack! Jobbar på´t och det går frammåt :-D
Sara

7 Ida:

Men äsch då, så trist! Krya!

Kommentera här: