Det närmar sig...

Ja till bröllopet!  2 dagar kvar. :-) iiihhhh. Men lite träning har hunnits med den här veckan ändå. Igår sprang jag en skön liten runda i lätt duggregn! Det var härligt och löpningen får mig alltid att slappna av och skingra tankarna. 
 
Det känns faktiskt väldigt bra att mina "goa" rundor kan gå i runt 5.30 fart trots inte så mycket löpträning som innan.
 
Carolin skickade och frågade om jag ville hänga med på en cykelrumda ikväll. Klart jag ville. Vi möttes vid linneplatsen och cyklade ner mot särö och sen över till Limdome och tillbaka mot göteborg. Nästan 5 mil trampade vi ihop och det va skoj att cykla med Carolin :-)
 
 
Nu återstår bara en jobbdag innan vi packar bilen full med bröllopsgrejer och åker till bovallstrand! :-)

Kommentarer:

1 Carolin:

Tack för en härlig tur! Riktigt trevligt, det får vi göra om! Och kanske ta med grabbarna? :)
Jag snor bilden av dig ;)

Svar: Ja precis..nästa gång får grabbarna följa med...dom som hittar ;-)
Sara

2 justine:

Jag längtar till den stora dagen!

Svar: jaaaaag med och efter mina tärnor :D
Sara

3 Rund är också en form!:

Åh vad spännande. Hoppas ni får en kanondag!! :-D
Kram M

4 Helena:

Oj! Här händder det grejer. Bröllop, hus och ... jag har inte läst din blogg på ett tag. Gifter du dig och cyklar VR samma vecka??

Svar: Gifte mig i lördags håller på att flytta till huset nu och på fredag blir'e vättern!! ;-)
Sara

Kommentera här: