En liten omväg...

Uppe innan tuppen idag faktiskt. Morgonpigga...njaa, men mycket att stå i nu så vill man hinna cykla lite får man gå upp i tid. Målet var att ta sig till XXL i Sisjön där jag köpt min cykel eftersom jag får gratis service där. Skulle göra lite växelinställningar.
 
Men ja, vi cyklade ju inte raka vägen såklart. Vi drog ner mot havet och cyklade på underbart fina vägar ner mot Särö. Så vackert och det var helt klart värt att gå upp tidigt för att få starta dagen på det här sättet. Perfekt cykelväder, vidstilla och lagom varmt! 
 
 
 
Vi fortsatte ner till kungsbacka innan vi vände tillbaka mot Göteborg. Väl framme vid XXL hade vi kört 7 mil. En lagom omväg ;-) Tramade på bra idag och långa strckor höll vi över 30 till 33 km/h. Kul att få lite fart. Snittet blev runt 27 med  lite småstopp och transportstäckor genom halva stan där det inte går trampa på. 
 
 
 
Under tiden min cykel fick lite service så åt vi en tidig lunch. Perfa! Hela rundan slutade sen på 83 km.
 
Annars idag har vi köpt oss utemöbler. Ett stooort bord där man får plats många. Imorgon får vi ju vårat hus!! Längtar så efter att få sätta mig i vår EGNA trägård i våra nya utemöbler!! Packat lite till har jag också gjort och nu väntar jag på att min kusin sanna ska komma. Sanna ska sminka mig på bröllopet och nu ska vi testa ut färg foundation. Plocka ögonbryn och färga fransar :-) Nedräkningen har börjat nu, mindre än EN VECKA kvar tills jag blir Fru Sjöberg :-D Coooolt!!!!
 
/Sara
 
 

Kommentarer:

1 Petra:

Iiihhh!! Nu är det nära! Det ska bli så kul att få vara med på er stora dag! Jag längtar jag också;) o ni kommer bli supersnygga:D

Svar: Jaa!! :-D Den här veckan kommer kännas lååång för nu bara väntar man!
Sara

2 Justine:

Jag ser framemot att provsitta utemöblerna!
Om en vecka är du officiellt fixar-sara ♡

Svar: Jaaaa. Äntligen ♥♡
Sara

3 Carolin:

Åh var duktiga ni är! Och vad härligt det ser ut!
Spännande dag idag då! :)

4 mikael:

Underbart fint längs med havet. Var där i fredags och promenerade med barnen

5 Jörgen:

Bra jobbat med cyklingen!

Svar: :-D
Sara

Kommentera här: