En Svensk Klassiker!

Tänk att vi, jag och min man, nu tillsammans har klarat vårt stora mål vi kämpat för hela det här året. När jag gjorde tjejklassikern för 3 år sedan hade jag aldrig en kunnat drömma om att jag skulle klara den stora! Jag tänkte att de som gör den måste vara lite galna! MEN NU HAR JAG GJORT EN SVENSK KLASSIKER!  Nu är jag den där galna som förra sommaren simmade 3 km i en kall älv i Vansbro. På hösten sprang jag 3 långa MIL i helt galna backar på Lidingö. På vintern kämpade jag mig 9 mil igenom vad de sa det värsta vasaloppet på 20 år och i år har jag cyklat i lite medvind men mest motvind 300 km runt vättern! Detta är bland det bästa jag gjort. Men det allra bästa är att jag och John gjort det här tillsammans, peppat varandra och fått många häftiga uppöevelser. Det har varit ett riktigt äventyr. Jag är så stolt över oss!! :-D
 

Kommentarer:

1 Helelala:

jag vill höra ALLT om vättern på torsdag! ni är bäst :D

Svar: Det ska du få! Kilometer för kilometer ska vi gå igenom ;-) hehe
Sara

2 Carolin:

Sjukt bra gjort! :)

3 Miranda:

Stort grattis!! Grymt bra jobbat!!

4 Lina:

Så himla kul att ni gjort det tillsammans! Stort grattis! Grymt bra jobbat! :)

Svar: Extra kul att ha gemensamma mål med träningen!
Sara

5 Carolina:

Så himla inspirerande! GRYMT bra jobbat! :)

Svar: Tack!!
Sara

6 Anonym:

Stort grattis till allt! Klassiker, giftermål och hus ❤️

Svar: TACK :-)
Sara

7 Therese:

Det är verkligen nåt att vara stolt över!!! Lite nyfiken som jag är undrar jag vad du fick för tid på Vätternrundan? Ha det gott! Kram

Svar: 13 timmar och någonting. Har faktiskt inte kollat så noga men strax över det! :-)
Sara

8 Hanna:

Stort grattis!!!

9 Mikael:

Stort grattis till prestationen!!

10 Ida:

Det är så coolt! Grattis till en enastående prestation!

11 Maja:

Sååå himla roligt!!!! Jag är så avundsjuk på dig och blir galet träningssugen när jag ser alla bilderna! Ni ser så starka ut :)

Svar:
Sara

Kommentera här: