Imorgon...

 
Då ska jag ta tag i att skriva klart min racereport om vätternrundan!  Det lovar jag....särskilt eftersom jag fått efterlysning av den från svärisarna. ;-)
 
Jag har iallafall tagit tag i löpningen igen nu efter bröllop, flytt och vättern. Det var uuuunderbart och så kul sätt att utforska sina nya hemtrakter på. Hittade massa fina (väldigt kuperade) stigar i skogen! Nu blir det all in för träningen inför Berlin Marathon.  Idag bokades flyg och hotell :-)
 
Eftersom jag ägnat hela eftermiddagarna både igår och idag åt att fixa med alla våra bröllopsfoton så bjussar jag på några här :-)
 

Kommentarer:

1 Carolin:

Det ser vi fram emot! :)
Så underbart fina bilder! Du är enormt vacker! (Fast det är du så klart osminkad och i träningskläder också!) ;)
Kram

Svar: Haha. Tack söta du :-) kände mig allt lite extra fin den dagen ;-)
Sara

2 Helelala:

WOW vackra ni! gråter en skvätt här igen nu! :D vilken dag det var

Svar: Ja vilken dag. Får lyckorus i magen när jag tänker på den dagen!
Sara

3 Lina:

Vilka vackra bilder!!

4 Therese:

Så himla vackert! Vad spännande med Berlin, lycka till med träningen!! Kram

Svar: Tack tack och tack :-D
Sara

5 Ida:

Fina bilder!

Kommentera här: