Vilken vecka vi har framför oss!!

Idag fick vi vårat HUS!!! Tjoohoo, va jag är glad! Träffade mäklaren och säljarna vid 13 idag och gjorde klart allt med banken och vi fick nyklarna! Så jäkla coolt! :-D
 
John var tvugen att åka och jobba lite till men jag cyklade och hämtade Liam på skolan, sen cyklade vi till affären och köpte glass innan vi trampade hem till dom. Jag fixade käk och väntade in resten av familjen Börjesson. Mat ute på deras altan innan vi gick ner till förskolan för lite sommarfest för Neo och Joel. Där anslöt John och vi drog sen allihopa bort till huset! 
 
Wow, vilken känsla att komma dit. Låsa upp dörren och känna att det är VÅRT! Gick runt på trägården och spanade in vad vi hade! En hel del buskar som ska rensas bort eller klippas ner. Jag får nog ta in experhjälp i form av svärmor och mamma!
 
Lycklig och fjärilar i magen. Vilken vecka vi har. Inte bara få-huset-veckan utan även BRÖLLOPSVECKAN!! Försöker verkligen att njuta av allt som händer nu!!
 
Ska försöka hinna med lite träning i veckkan också!
 
/Sara
 
 

Kommentarer:

1 Helelala:

underbart :D NJUT!!

Svar: Yeeeej!! :-D
Sara

2 justine:

Wiiihooo!

3 Miranda:

Wow!!! Vilken vecka!!!

4 Carolin:

Åh vad härligt!!

5 Lina:

Woohoo :) vilken underbar vecka!!

6 Praktikant Hungerprojektet:

Hej Sara,

Jag är praktikant på Hungerprojektet och såg att du var med och sprang Running for Change förra året, det kan du göra även i år!

http://hungerprojektet.se/runningforchange/

7 Rund är också en form!:

Vad härligt! Grattis!
Känner du att du inte kan få nog av trädgårdsarbete, är du välkommen hem till mig också. Hihi! ;-)

Kram M

Kommentera här: