Nybörjartips i tidningen cykla!

 
Idag var lilla jag med i tidningen Cykla som ges ut till alla som ska cykla något lopp i vätternrundan och gav ett litet "tips" för nybörjare i vätternrundan! Jag som är sådan van och erfaren cyklist menar jag ;-) haha. Dock var det väl inte riktigt så här jag sa men men som t.ex. "orkar" (sa faktiskt när du inte hinner) Om man ska ge sig på vätternrundan bör man nog "orka" några långpass ;-) hehe. Men men...lite kul iallafall!
 
Annars har dagen bjudit på flera nervösa timmar och eftersom jag var tidig idag har jag redan hunnit med mitt fredagsfys innan fredagsmys. Ett ordentligt pass på gymmet blev det äntligen, inte blivit av sedan innan vasaloppet! Men nu är jag back on track igen :-) Känns gött!!
 
 
 
Nu bliré AW med ett gäng goa tjejer :-)

Kommentarer:

1 Anna:

Kändis :P weeiii!

Härligt med AW =)

2 Carolin:

Nej men vad kul! Tänkte läsa tidningen ikväll! :)

3 Jörgen:

Kul. Hoppas du får en skön tur i helgen.

4 Lina:

Så roligt med tidningen! :)

5 Kostguiden.com:

Hej! Dricker du proteinpulver, gainer eller tar du något annat kosttillskott?

Svar: Nej!
Sara

Kommentera här: