Badminton

En kul grej vi börjat med den här terminen är att spela badminton med våra vänner Tess och Tony. Det är riktigt roligt och alldeles lagom träning för mig just nu. Jag fnös lite första gången vi skulle spela och tyckte att man blir la inte alls trött av att spela badminton, man står ju bara där och skjuter fram och tillbaka, men det fick jag visst äta upp. Man får ju upp pulsen bra och får göra snabba rusher fram och tillbaka. För att inte tala om alla knäböj man får göra för att plocka upp bollen hela tiden. Det kanske säger mer om hur bra jag är än något annat iofs 😉
John och Tony är nog lite mer lika i sitt spel och jag och tess är väldigt lika så det är kul att vi är 4 så man kan variera vem man spelar mot och sen brukar vi alltid avsluta med dubbelspel. Sjöbergs mot Karlssons 😃
 
Kul träning med goa vänner!
 

Kommentarer:

1 MarathonEmma:

Åh, badminton är såå kul! Jag kommer ihåg när jag var liten så brukade vi ha familjeturnering på gränsmattan i sommarstugan. Hihi.

Svar: Ja visst är det skoj 😃
Sara

Kommentera här: