En underbar känsla

Att få se sin lilla bäbis ligga där i magen och sprattla så livligt och hoppa av hicka. Det är en helt obeskrivligt underbar och fantastisk känsla. 

Idag har vi nämligen varit på ultraljud och känner oss nu så lättade och glada över att fått se bäbis igen och att allt såg bra ut. Blev tillbakaflyttad några dagar så nu är h*n beräknad att vara färdigbakad den 27 april. Ganska bra så kanske jag får ha min födelsedag den 22:a ifred 😉.

Nu har jag precis slagit mig ner i soffan med årets första vörtbröd med julskinka efter en lång promenad med syrran. 


Kommentarer:

1 Helelala:

ååå <3 fina fina vän vad spännande detta är

Svar: Det är helt galet. Började nästan gråta när jag såg min lilla bäbis! 😂
Sara

2 Charlotta Sofia springer och trimmar:

Men åh! Detta har jag helt missat! Jättestort GRATTIS! Vilken spännande, omvälvande tid det måste vara :)

Svar: TACK 😃Ja det känns för stort för att ens förstå. Sådan lycka 😍
Sara

3 Petra:

eller hur är det? Nåt av det häftigaste som finns! Så underbart! ❤️❤️

Svar: Helt fantastiskt 😍
Sara

4 Rund är också en form!:

Förstår känslan. Den är fantastisk!! :-)
Kram M

Svar: Ja verkligen 😄
Sara

5 Jörgen:

Va kul. Stort grattis till er.
Hör av dig om du vill cykla någon dag.

Svar: Hade gärna kommit på ett pass men mitt gymkort på nw är slut och tänkte inte skaffa nytt förens ungen är ute 😉
Sara

6 Amanda Niclasson:

Stort grattis! :)

Svar: Tack 😃
Sara

7 kerstin ehrenholm:

Lycka ta hand om dig

Svar: Tack 😊
Sara

Kommentera här: