Augusti sprang förbi

Va hände med augusti egentligen. Den bokstavligen sprang förbi. Och om jag kikar på min träning så var det precis vad jag gjorde också, inte mycket varrierad träning här inte. Utan löpning, löpning och åter löpning. På tok för lite långpass har jag i benen efter den här sommaren, när jag hade tänkt att springa massor av långpass. Så blir det för varmt och det går inte. Så några långpass har jag lyckats få till i augusti iallafall. 
 
 
Men ja förutom allt springande under veckorna blir det ju faktiskt 3 mil cykel varje dag i ur och skur. Den vardagsmotionen är inte fy skam den heller. Så jag tror att ett Marathon går att fixa på lite envishet och en stark vilja! Sen kanske det inte kommer gå så snabbt, men det är en annan sak. Det kommer fler maror att slå rekord på ;-)
Men jag längtar lite efter att kunna satsa lite mer på gymmet igen och inte bara springa! :-)
 
/Sara

Kommentarer:

1 Madde:

Det kommer du klara med lite envishet!
Vad är det dör program/app du amvänder till att regga träningen?

Svar: Jag reggar min träning på garmin connect. men du måste ha en garminklocka då!
Sara

2 Carolin:

Men vad bra jobbat!

Svar: Njaa, det har ju tyvärr gått lite halvkasst men det är bara att kämpa vidare!
Sara

3 Madde:

Jag har garmin och reggar också min träni g på connect. Aja får väl kolla inställningarna för att få det sådär

Svar: Klicka på kalender!
Sara

4 Kim:

Vilken härlig kalendervy! Jag längtar tills min kalender ser ut på samma sätt och rehab byts ut till löpning.

Kommentera här: