Idag är ingen vanlig dag...

För idag är det min födelsedag :-D 28 år!
 
Har sagt innan att jag inte vill att bebis kommer just idag för det vore skönt att få ha varsin egen dag. Men just nu känns det som att det inte spelar någon roll bara h*n behagar komma snart! Helst nu på en gång!!! Ja jag vet att BF är inte förän på Måndag och att man även kan gå ÖVER 2 veckor. det vill jag inte ens tänka på nu! ;-)
 
Solen skiner och det är varmt och gött ute. Jag är ju beodrad att vila och inget annat, så jag tänkte lägga mig i en solstol nu och lyssna på P3 dokumentärer :-D Ikväll kommer det lite kompisar på kvällsfika så jag har bakat en tårta! John hade fixat go frulle till mig och han åkte till jobbet lite extra tidigt idag för att kunna komma hem lite tidigare! Mamma och Pappa ringde innan och bjöd på fin födelsedagssång!
 
Ja det ska nog bli en bra dag det här :-)
 
 
Snälla söta bebis! Ge din mamma en fin present och kom ut nu! Jag lovar att det är mycket bättre här utanför än där inne <3

Kommentarer:

1 Carolin:

Grattis igen!!

Svar: tack igen 😉
Sara

2 Rund är också en form!:

De sista veckorna är verkligen galet sega.
Jag gick över 4 dagar med första (vilket inte är så mycket ändå), men det kändes som en evighet. Man bara väntar ju!! :-)

Kram M

Svar: ja att man skulle räkna dagar så hade jag aldrig trott när man väntat i flera månader! 😃
Sara

3 Rund är också en form!:

GRATTIS förresten!!
Glömde ju... Haha! ;-)

Svar: tack!
Sara

4 Träningsblogga - Ida:

Grattis på födelsedagen!
Och hoppas bebis kommer snart :) Ja, det gör den ju hursomhelst, men extra snart alltså ;)

Svar: Tack! Ja men snart kan kännas som en evighet ;-)
Sara

5 Helelala:

Fina fina du :) grattis igen bästis!!

Svar: Tack <3
Sara

6 Nina:

Jag hör dej! Den sista smulan av väntan är längre än alla månader tillsammans :)
Grattis i efterskott!
Och du är bara för fin på bilden ♥

Svar: ja det är helt galet ju 😄 åh tack snälla du!! 😊❤
Sara

7 Helena:

Grattis i efterskott och vad fin du är!!! Hoppas bebis har lyssnat på dig! :-)

Kommentera här: