underbara vår!

Alltså vilket väder! Så härligt! Dessutom ska det va fint fram till fredag och sen bli sämre så på fredag hade ju varit perfekt att..ja, föda barn till exempelt! :-)

Helgen har spenderats utomhus. Lördagen började bra med att John cyklade bort till gårdsbageriet och köpte färska frallor till frulle. Följt av en massa trädgårdsarbete, tagit fram alla utemöbler, målat pallkragar m.m. Kul, men helt slut blev jag sen så jag parkerade mig i en solstol tillslut och tittade på när john grävde upp massa små stubbar och rötter och stenar och sedan fyllde igen hål med jord. Inte helt fel att sitta i solen och titta på när han sliter ;-)
På eftermiddagen/kvällen åkte vi till Landvetter och grillade hos min jobbarkompis Sabina och Martin. En riktigt go kväll 😆

Idag efter promenad och picknick i skogen plockade vi med oss nässlor hem och jag gjorde min första egna nässelsoppa. Det betyder vår för mig. Min mamma har alltid gjort nässelsoppa och jag äääälskart. Så nu ska den här gravida kroppen få sig en ordentlig järnboost så här på slutspurten. :-D


/Sara


Kommentarer:

1 Träningsblogga - Ida:

Det är så härligt ute nu! Tog en prommis och tankade sol idag :)

Kommentera här: