Vilken helg!

En skön sommarhelg lider mot sitt slut. Sander sover och vi slökollar tv i soffan. Sander somnar nästan alltid vid 20-tiden nu. Skönt att få kvällen lite för oss själva.

Jag startade lördagen med en lång pw med Sander sovandes i vagnen medan John fortsatte gräva upp roten. Det var tur jag gick tidigt för sen blev det tokvarmt. Sen låg vi i skuggan och päste nästan hela dagen.

På eftermiddagen kom Neo. John gav sig av in till Stan med Milla och Niclas för att se Metallica.

Jag, Sander och Neo tog en promenad. Vi tog faktiskt premiärturen i sittdelen till vagnen. Han satt perfekt där och det var en riktig hit. I början sov han så då låg han ner. Men när vi stannade och lekte vid lekparken jag och Neo vaknade Sander och då bara reste jag upp ryggen och han satt så nöjd och tittade på vad Neo busade runt med. Han gillade verkligen att se lite mer av världen på promenaden än när han får ligga i liggdelen och inte se något, då brukar han inte vara lika nöjd. Glad bäbis, glad mamma!!

Rullade ihop två handdukar och la på sidorna som extra stöd.

På kvällen kom även de andra grabbarna hit och sov här. Fast först hann vi ju med myskväll med chips, godis och film såklart.

Idag har det planterats träd och trädgårdsfixats (Neo har vait här och "hjälpt" till hela dagen), badats i havet och grillats hos Syrran. 

Det kanske inte låter så speciellt men för mig betyder det så mycket att få umgås så med mina syskonbarn. Att få se hur mycket de tycker om Sander är också en fantastisk känsla. De kunde ju lika gärna tyckt han var jätte tråkig, men de är verkligen världens bösta kusiner! Så snälla och goa med honom. 

Morgonhäng i soffan med varsin Ipad. 😄

/Sara

Kommentera här: