Det går framåt!

Nu är jag inne i vecka 27 och det känns som att man sakta sakta börjar närma sig. Om jag tänker på att jag varit gravid i 27 veckor och har 13 kvar så låter det ändå inte så länge! 

Igår var vi på MVC igen och denna gången lyssnade vi på hjärtat. Barnmorskan sa att det var en väldigt livlig liten bäbis i magen så först va det svårt att få rytm i hjärtslage 😉 visst har jag märkt att det är en livlig krabat där inne, det rör sig och sparkas ofta och mycket. Det är en härlig känsla och jag blir lycklig av att känna vår lilla bäbbe inne i mig. Att få höra bäbisens hjärta igår är också en häftig känsla. Tänk att det är vårat barn där inne. Helt galet ju! När ska man fatta det!? 😁 
Socker och järn värdet tog jag med och det var bara bra. Jag är glad att jag har en så lätt graviditet som barnmorskan sa! Men jag har ju inte så mycket att jämföra med men visst mår jag bra! Inget att klaga på alls egentligen!

Fick inbjudan till Föräldragrupp också på posten idag! Spännande!

En promenad ikväll också. Har ju en stegräknarapp på mobilen och försöker att komma upp i 10000 steg om dagen!

Måste nog snart sy ut reflexvästen 😁 

/Sara

Kommentarer:

1 Ida:

13 veckor är ju nästan ingenting... Spännande! :)

Svar: iihhh!! väldigt 😀
Sara

Kommentera här: