Sälen 💖

Sitter just nu i bilen på väg hem efter underbara dagar i sälen med mycket skidåkning, vänner och mycket skratt.
Innan var jag lite nervös hur utförsåkningen skulle bli och kännas med tanke på graviditeten. Men det har gått över förväntan bra. Det enda var att mina vader och vrister svullna en del så pjäxorna gjorde lite ont. Men jag har en snäll man som hjälper mig att knäppa på och av dom när det är bökigt för mig med alla kläder och en mage ivägen att nå ner. 
Första dagen tod vi det riktigt lugnt i backarna men sen de andra dagarna när jag kände att fått tillbaka tekniken vågade jag släppa på mer! Så kul att svisha fram. Dock saknar jag ju längdåkningen som jag ändå känner är mer min grej. Att få svettas och låta hela kroppen jobba lite mer. Men varriation är roligt! 

Nu efter en lång ledighet ska det faktiskt bli skoj att komma tillbaka till jobbet och träffa goa kollegor och barn igen. 


Idag går jag dessutom in i vecka 25. Tänk va snabbt veckorna rullar på. Hoppas det fortsätter kännas så för nu längtar jag efter vår bäbis 💖

Kommentarer:

1 Rund är också en form!:

Skönt att köra nerför och känna sig lite smidig och "som vanligt" ändå kan jag tänka mig (?) :-)

Åh, jag vill också åka skidor...! :-P ;-)
Kram M

Svar: ja faktiskt! kände mig nästan normal 😉 hehe. skidor är underbart! kram
Sara

2 Ida:

Så härliga bilder också! Älskar vinter :)

Svar: ja underbara vi ter och snö! synd det är dåligt av det i Götet bara!!
Sara

Kommentera här: