Efterkontroll

Nu känner jag mig på riktigt bra humör! Precis varit på efterkontrollen. Kroppen har repat sig riktigt bra sedan förlossningen och jag fick ett ok att jag får börja springa!! Wiiieee! Jag blev så glad och det känns nästan helt o overkligt att jag ska få komma igång med löpningen igen. Till en början såklart väldigt lugnt och försiktigt. Men vad jag har längtat efter detta. 


Tänk va kroppen är grym. Först känns det som att den slits i två delar och sen 10 veckor senare är den fit for fight  igen. Coolt. Det första jag gjorde när vi kom hem var att leta fram min garmin klockan och pulsbandet och satte det på laddning! Imorgon ska jag ta min första löprunda på väldigt väldigt länge. 

Semestermood





Kommentarer:

1 Helelala:

Jaaa min bästa löpkompis är tillbaka!!

Svar: jippie 😃
Sara

Kommentera här: