Röda-fejset är tillbaka!

YES!! Nu var den gjord! Första löprundan sedan graviditet och förlossning. Som jag längtat och fantiserat om min första runda! Alltså, nu känner jag mig som mig själv igen. Fast ännu bättre!!

Har inte sprungit sedan september förra året och på torsdag är det 10 veckor sedan förlossningen och Sander föddes! Jag hade en plan på att springa lite och gå lite. Och om det skulle kännas konstigt eller ont någonstans så skulle jag inte fortsätta. Men vet ni vad, det kändes bara så jäkla bra!

Visst kände jag mig tung som en flodhäst och långsam som en snigel (fast ändå inte, trodde det skulle vara värre) Men jag höll ett lugnt tempo (såklart) hela vägen så jag behövde inte stanna och gå en endaste gång. Dessutom blev rundan längre än tänkt också och slutade på 6.3 km.  


Tjoohoo va glad jag är nu! Nu jäklar är jag igång igen!

/Sara



Kommentarer:

1 Nina:

Härligt!

Svar:
Sara

2 Carolin:

Så himla härligt att höra!
Och du! Vi kommer gärna och grillar!

Svar: ja väldigt! ja va kul! vi får höras då när vi är tillbaka i stan 😊
Sara

3 Rund är också en form!:

Åh, vilken härlig känsla! Och skönt att det kändes bra. :-)

Kram M

Svar: ja verkligen gött 😃
Sara

4 Träningsblogga - Ida:

Men ÅH så härligt! Grattis till en bra runda och gött att du är igång med löpningen igen :)

Svar: Tack det känns super 👍
Sara

5 Helena:

Så underbart! Grattis! Grymt att satsa på över 6 km första gången.

Svar: Tack ja rundan var längre än vad jag trodde men det gick ju ändå 😊
Sara

6 Niklas Oveborn:

Hej Sara!

Skulle vilja komma i kontakt med dig. Du får gärna maila mig eller höra av dig på annat sätt.

Ha det fint!
/Niklas

Svar:
Sara

7 lina:

Så härligt :)

Svar:
Sara

Kommentera här: