Småland

Imorgon lämnar vi småland för den här gången. Vi har haft så bra dagar här! Vi har även här passat på att springa tillsammans när det finns barnvakter tillgängligt 😄 båda gångerna slängde vi oss i poolen efter springturen. Så gött! Idag fick vi sällskap av Liam och Joel på löprundan. Liam 8 år påstod att han visst orkar soringa 5 km med oss. Jag tänkte att, visst han kan ju få chansen att försöka iallafall. Joel tog cykeln. Efter en kilometer fick vi vända så grabbarna orkade totalt två kilometer. Inte så malliga längre 😉😂 Vi fortsatte springa en runda till.

På förmiddagen idag tog jag, John, Mamma, Liam och Joel cyklarna bort till ett bra blåbärsställe. Sander fick vara med sin moster och morbror. Det tog dock inte lång tid innan vi insåg att vi stött på ett riktigt bra hjortronställe. Så vi plockade massa hjortron som vi nu ska göra sylt på. Det är ju så gött 😃

Här kommer massa bilder fr0n vår Smålandsvistelse:
bad efter springturen 
Sander med morbror-Niclas

min första kväll utan Sander. Syrran och jag tog en öl innan bio.
min farmor och Sander 

/Sara

Kommentarer:

1 Junitjej :

Vilken trevlig vistelse!

Svar:
Sara

2 Träningsblogga - Ida:

Härliga dagar!

Svar:
Sara

Kommentera här: