Bomullsbröllop

7/6 2014 var en fantastisk dag! Så lyckat och perfekt! Då blev vi man och fru! Tänk att det redan är ett år sedan!! Underbara minnen ❤

Vi firade dagen med att börja med en sovmorgon. Det är så mysigt att vakna upp med mina grabbar. Jag fick ett halsband av min kära man. Så fint! Det står Sander på det och så har det en april-sten i. 


Vi fortsatte fira med en god tårta tillsammans med mina favoriter, Syrran med familj. Min syster var hederstärna och grabbarna var näbbar på bröllopet. De var så fina i sina sjömanskostymer som min mamma sytt!

På kvällen gick vi promenad vid våra gamla hoods i fina delsjön och skatås med Anders och Matilda! Bra dag rakt igenom 😊

Idag har jag en glad kille här som är redo för sommarpicknick i slottskogen med mitt jobb ikväll. Vi gick precis en promenad på en timma. Äntligen lite sommarväder!


Kommentarer:

1 Helelala:

Viken fantastisk dag det var <3 blir alldeles rörd av att titta på bilderna. O han kan han din man :) jätte fint halsband :

Svar: det var det och det betuder så mycket för mig att ni har en del av den 😙
Sara

2 Rund är också en form!:

Tiden går fort när man har roligt. :-)
Kram M

Svar:
Sara

3 Justine :

Vilken härlig dag vi fick dela med er ❤

Svar:
Sara

Kommentera här: