Småland!

Jag vågade mig på en lång bilresa själv med Sander och kusin Neo till mormor och morfar i småland. Lite nervös innan hur det skulle gå. Men tänkte att om det behövs är det ju bara att stanna och amma. Neo hann fråga säkert 10 gånger om vi var framme snart innan vi passerat Liseberg. Hehe. Nä det är minst 2 timmar kvar 😂 Men allt gick bra, Sander sov hela vägen och fram kom vi. 


Vilken superbra helg va hade sen. Så skönt att vara hemma i de småländska skogarna som bjöd på riktigt sommarvärme. Dock tyckte nog Sander det var lite för varmt för han va lite gnällig i fredags. 

På fredagkvällen kom även John tillsammans med sina föräldrar ner till småland. Kul att få visa svärisarna vart jag är uppvuxen. Så härligt att få en massa dagar med min lille Neo (som börjar bli så stor) med. Han är en så rolig liten kille med tusen frågor och så mycket humor! Jag har skrattat så mycket i helgen. Han är så fin mot Sander och nyfiken på sin kusin. 


Men sen är det också så skönt att komma hem sen. Idag ska vi först till BVC för vanlig koll och sen ikväll är det föräldragruppen. Då skulle vi ha babymassage. 

/Sara 


Kommentarer:

1 Träningsblogga - Ida:

Låter som en perfekt helg!

Svar:
Sara

Kommentera här: