Joggingvagn och bärsele

Efter frukost idag blev det en lång promenad i skogen...igen. Hela vintern har jag gått mina PW:s på gatorna så nu känns det som jag har ett stort komma-ut-i-skogen-begär!! I nästan 1.5 timma var jag ute och gick. Så härligt och naturen här är så fin. Så annorluna mot där jag är uppvuxen i Småland. Där det bara är granskog, som också är väldigt härligt, men här är det så varrierande. Med bergsknallar, havet som utsikt, lövskog och barrskog. Ja här bor vi bra helt enkelt :-D
 
 
Inga barnvagnsvänliga stigar dock så jag är väldigt inne på att skaffa någon slags bärsele så man kan komma ut lite i skogen sen också. Har hört att det såfall är bra att vänja dem tidigt så de "lär sig" att gilla att bli burna i bärsele! Någon som kanske har något tips på vilken som är bra?! :-D
 
En annan sak vi har bestämt oss för att skaffa sen till sommaren när vi ska komma igång med löpning och cykling igen är en kombinerad cykel- och joggingvagn. Spanat lite på nätet nu och det finns ju ett gäng olika att välja på. Det finns ju även de som man kan dra efter skidorna, det vore ju inte heller fel. Jag tänker mig att John får va den som drar/kör, så blir vi kanske lite mer lika när vi är ute på våra rundor om han får lite mer motstånd ;-) Smart va!! 
Kanske även här någon som har tips på vilken som är värd att köpa!?

Kommentera här: