Uuuuunderbart!!!

Det är ju banne mig inte fel alls att vara hemma och ledig i detta underbara vååårväder :-D Man blir ju lycklig i hela kroppen av att våren är på väg, ljuset återvänder och man kan vara ute i sin trägård och bara vara :-D Löööv it!
 
Min mamma kom hit i måndags och stannade till idag. Har varit mysigt att ha henne här. Vi har gått promenad i skogen, planterat lite vårblommor, umgåtts med grabbarna-bus, fikat i solen och hälsat på min kusin. Lugna sköna dagar helt enkelt!
 
 
Efter att grabbarna blivit hämtade tog jag mig en lång härlig promenad i skogen. En timme var jag ute och promenerade och det var så himla härligt och vackert nu. Har lite glömt bort ett tag nu under alla gråa veckor hur fint vi har det runt omkring oss här där vi bor!
 
 
Än kan jag se mina fötter iallafall ;-)
 
/Sara

Kommentarer:

1 Träningsblogga - Ida:

Ja visst är det ljuvligt!?
Idag tog jag mitt lunchkaffe ute, det var svårt att ta sig in och fortsätta jobba efter det...

Kommentera här: