Att vara familj

Känns superbra. Fast jag undrar också...när blev jag så här vuxen. Gift, hus, barn och volvo...full port i vuxenpoäng där. Men det känns toppen.

Tiden bara försvinner iväg. Imorgon är det redan två veckor sedan Sander föddes. Jag måste verkligen va inne i en bebisdimma för dagarna bara flyter ihop. Men än gå allt fortfarande väldigt bra. Sander vaknar ungefär två gånger per natt och ammas ca en kvart sen vaknar vi vid 7 tiden och ammar lite igen och sen sover vi lite till 😊 Så vi sover ganska bra faktiskt. Men jag vet att det kan ändra på sig när som. Men vi får väl njuta av det så länge det varar 😊 Dagarna går också så fort. Jag ammar ju halva dagen ungefär 😄 hehe. Sen går vi lite promenader, fixar i trädgården och myser. 
Idag var vi på BVC och Sander skötte sig utmärkt 😉 växer så det knakar!

Jag har inte direkt mängder med tid över för tillfället och det blir lite svårt att uppdatera bloggen varje dag men tänkte att jag ska försöka komma igång lite mer med den. Mest för min egen skull för att det är kul att ha någonstans att kunna skriva av mig om nya livet, men också som lite motivation sen när jag kan börja träna igen och komma igång med löpningen. Det dröjer ju dock ett tag till. 
Annars är jag mer flitig på instagram. Man är ju så löjligt stolt och nöjd över precis allt så man bara vill skryta för hela världen hela tiden.


familjen Sjöberg i Smålandstidningen idag!

/Sara 

Kommentarer:

1 Helelala:

Fina ni, njuuuut av bubblan o stanna där ni 💕

Svar: Sander är toppen och han längtar efter att träffa tant helen 😍
Sara

2 Rund är också en form!:

Ååh. :-)
Det är klart att man är stolt och vill skryta! Ens egna barn är sååå fina. :-) ;-)

Kram M

Svar: haha..ja men så är det ju. helt underbart 😊 Kram
Sara

Kommentera här: