Besök

Vilken dag vi haft! Helt perfekt! Efter lugn och mysig morgon tog vi oss ut och njöt av vår fina trädgård och småfixade lite. Jag målade skyltar till potatislandet bland annat. Sander trivs så bra i vagnen så han låg nöjt och spanade och sov. Tänker att sen kan han även va med ute i trädgården i bärsele. 

Altanen på baksidan färdig med räcke och planterat palmer.

igår kväll fixade John och jag iordning det här landet.

potatislandet

blommar så fin i päronträdet nu

Innan våra första besökare för dagen kom gjorde jag premiär för amning utomhus. Funkade finfint. 
Sen kom min jobbarkompis Sabina med familj på besök. Så kul att ha dom här och vi satt ute och fikade. Fina presenter fick Sander också och han kommer bli snygg i sommar 😊

Sen kom även Sanders morbror Fidde och Virginia på besök. Kul att ha dem här.och de hade ju faktiskt inte ens sett vårt hus innan. Så vi tog en promenad vid havet, grillade och Virginia som är grym konstnär började att skissa av Sander. Ska bli spännande att se sen när den är klar! 


En härlig dag med fint besök firade Sander sin två-veckors-dag med 😄

/Sara

Kommentarer:

1 Helelala:

Vilken mysig dag 💕

Svar: perfa 😃 ❤
Sara

2 Träningsblogga - Ida:

Så mysig dag!
Och så kul att du bloggar mer nu, det gillar jag! :)

Svar: 😃
Sara

Kommentera här: