Lycka ❤

Det är verkligen en obeskrivlig lycka att ha Sander i våra liv. Allt bara flyter på och vi mår så bra! Dagarna rullar på och jag kan inte fatta att vi redan varit hemma en vecka. 

Nog för att vår lille kille upptar den mesta av tiden, men lite hinner vi ju fixa med här hemma också. Det är lyx att få ha John hrmma med oss ett tag. Bland annat har John byggt ett staket på altanen på baksidan. Så inte Sander ramlar i bäcken när han blir äldre 😉 Det blev väldigt bra iallafall och känns som en helt ny altan. Nu ska den bara snyggas till med lite växter och annat 😊


Igår kom vi ut på första lite längre promenaden också. (Innan har det bara blivit ett varv i kvarteret). Men igår knatade vi ihop 5 km och det va så härligt att kunna röra lite mer på sig. Känner ju att det långt kvar till riktig träning, men sakta och säkert ska jag nog tillslut ta mig tillbaka där jag en gång var 😊 Men nu njuter jag av barnvagnspromenader.
 Sander va så snäll och låg först och bara spanade, sen somnade han och när vi kom hem fortsatte han sova 2 timmar i vagnen så vi kunde dricka kaffe ute och fixa i trädgården. Livskvalitet 😄


Kommentarer:

1 Helelala:

Åååå blir alldeles rörd när jag läser. Fina familjen ❤️

Svar: ❤😙
Sara

Kommentera här: