promenad kompis ☺

Efter en tur till synsam och fixa nya linser på förmiddagen åkte jag och Sander hem och åt lite lunch. Eftersom Sander fortfarande sov när jag var klar så flyttade jag över honom till vagnen och gav mig ut för en promenad. När jag kom tre hus ner i backen kom precis min granne ut också klädd för promenad med sin bebis som är 2 månader äldre än Sander. Så vi slöt samman och gick för första gången en barnvagnspromenad tillsammans. Jätte trevligt och nästan lite lyxigt att ha en granne som jag och Sander nu kan gå promenader med och senare leka med. Vi var ute och gick över en timme och ja såklart blev det en hel del bebis och förlossnings snack 😉


Det här är livet nu. Dammsuga med bebis hängande på magen (bärsele är en grym uppfinning), umgås och mysa med min lilla son som med ett litet leende får hela mig att bli alldeles varm inombords och såklart barnvagnspromenader 😊

Kommentera här: