Rutiner

Idag är Johns sista dag hemma på sina 10 dagars föräldraledighet. Hur snabbt gick inte de två veckorna!? :-O
Så imorgon ska alltså jag och Sander klara oss själva. Det hade varit trevligt att ha John hemma ett tag till tycker jag. Det har varit perfekt att han kan ta Sander ett tag på morgonen så jag fått sova ut till 9-tiden, vaknat till dukat frukostbord och sen har vi bara myst runt och småfixat här och där. 
 
Men nu börjar det på riktigt, den riktiga verkligheten som småbarnsföräldrar. Det ska bli lite spännande och roligt att komma in i lite nya "rutiner" . De rutiner man kan ha med en liten kille som kräver uppmärksahet största delen av dagen :-D
 
Vi lär iallafall känna Sander mer och mer för varje dag och han har börjat vara lite mer gnällig framåt kvällen. Men det som hjälper då (förutom att amma såklart) är att han får ligga på John. Så det är så vi tillbringar kvällarna nu. 
 
 
Johns sista dag hemma passade vi på att hämta kusinerna på förskolan på eftermiddagen. De kom hem från sin turkietresa i lördags och hade köpt present till Sander.
 
Så nu har alla 4 likadana Monster-kläder :-D
 
/Sara

Kommentarer:

1 Rund är också en form!:

Vad mysigt att han tycker om att ligga på sin pappa. :-)

Det kommer gå jättebra med nya rutiner. Man kommer snabbt in i det.
Nu när jag har tre bar tänker jag: "Vad gjorde jag med tiden när jag var föräldraledig med EN"...?? Haha! :-D

Kram M

Svar: haha. ja det är nog en vanesak detta 😊
kram
Sara

2 Helelala:

Fina ni o fina pappa fixar-John som fixar frulle. Det är du värd. Nu längtar ja tills ja får komma o krama på er

Svar: åh vi längtar SÅ MYCKET efter att få krama på dig!!
Sara

Kommentera här: