Våga sig ut och bästisar på väg 😄

Ja alltså jag är lite smått nervös när jag ska ge mig ut själv och köra med Sander. I onsdags på väg till bvc var första gången jag körde själv. Jag kom ingefär 1 km innan jag fick stanna och stoppa in nappen 😉

Men igår gav vi oss på't igen och åkte in till Majorna för att hälsa på barn och kollegor på jobbet. Vi pkte dit på eftermiddagen när alla var ute på gården så jag inte behövde ta in Sander. Min chef kom och hälsade också. Det va så kul att få visa upp min lille pöjk och att få träffa alla mina små godingar på jobbet. Jag blev påmind igen om hur mycket jag faktiskt saknar dom. Så många kramar och alla va så nyfikna på lille Sander. Det var anstorming runt vagnen och Sander märkte inget att 20 ungar stormade runt för att få titta på han ❤
Denfina räven fick sander av mina kollegor

Även denna gång gick det finfint att vara iväg med han själv. Idag ska vi iväg till östra för hörselscanning. Så det är bara att utsätta sig för det så lär jag mig nog att slappna av tillslut.

Sander var så trött så han fortsatte sova även hemma. Så igår sov han mellan 13 och 17. Då hann jag till och med laga mat lagom till John kom hem. Jag har börjat med att pumpa ur mjölk när Sander sover länge, så kan John ge det på flaska sen. Det är toppen tycker vi för dels vänjer sig Sander vid att även kunna ta flaska och sen får John och Sander en mysig stund ihop. 


Idag har vi pirr i magen för i helgen kommer bästisar hit på besök! Helen kommer redan ikväll och ska vara här och mysa hela helgen. Imorgon kommer Justine och hennes lilla Majken. En härlig helg väntar. Vi ska såklart titta på varvet och heja på syrran och andra vänner som springer. Helen har vunnit en startplats men ska springa Stockholm Marathon helgen efter så hon borde nog vila benen ist 😊 Eller se det som uppladdning!! Ska bli så skoj att ha dom här och att de ska få träffa min lille skatt ❤



Kommentarer:

1 Carolin Arvidson:

Åh vad mysigt! I nästa vecka, när ni vilat upp er efter helgen, så vill jag gärna komma på besök! :) Kram

Svar: jaa det vore kul! ska kolla en dag som passar! 😊
Sara

Kommentera här: