varvet-helgen

Vilken superhelg vi haft. Två av mina bästaste vänner har varit här och hälsat på och fått träffa Sander för första gången. 

Eftersom det var Göteborgsvarvet-helg åkte vi såklart (som hela göteborg) in och hejade på alla grymma löpare och speciellt på min bästa syrra som sprang. Det kändes konstigt att vara där som publik, sånt här gör ju alltid jag och syrran och Helen annars, inte ofta vi är publik. Men stämningen på varvet är nästan oslagbar och det är ju världens folkfest oavsett om man är löpare eller publik. Även om det va kul att titta så blev jag så sugen på att springa så nu har jag anmält mig till nästa år.


Justine och lilla Majken anslöt hemma sen och vi grillade gott, promenerade och såklart hejade på Måns. Så skoj att han vann!!

Idag hann vi med en promenad till 4h-gården och tittade på djuren innan vännerna pktre hemåt igen!


/ Sara

Kommentarer:

1 Träningsblogga - Ida:

Till veckan ska jag också anmäla mig till varvet 2016! Iiiiih, redan taggad!

Svar: JA 😃 Jag meeed 👍
Sara

2 MarveW:

Oj, inser att det var ett tag sedan jag läste din blogg. Kul att hitta tillbaka. Och stort grattis till din lille solstråle!

Svar: tack. har varit lite dålig bloggare men tänkte kicka igång den igen 😊
Sara

Kommentera här: