I gamla trakter

Vilken skön helg vi haft! Lugnt och skönt med lite besök av vänner igår, Anders och Matilda var här. Fika och promenad. Pysslat hemma massa och lagat god mat. 
Idag på förmiddagen åkte vi till våra gamla hemtrakter och tog en lång pw på 1.30 h i finaste skatås och delsjön. Inte varit där sedan vi flytta så det va kul. Så mycket folk som var ute och sprang och dessa stigar framkallar ju springkänslor i mig. Tänk va oändligt många löprunor jag sprungit i de skogarna! 
Men det är på något sätt också kul och lite skönt att få längta till löpningen och i huvudet planerar jag hir jag ska komma igång igen. Det kommer bli något helt nytt att få till träning samtidigt som man har en liten bäbis.

Igår var det precis 100 dagar kvar. Så nu är vi nere på tvåsiffrigt!! 😃 Imorgon blir det ett besök på MVC för att lyssna på bäbbens hjärta! 💖

/Sara

Kommentarer:

1 Ida:

Tiden går undan, snart är bebis här!
Ni får köpa en sån där löparvagn sedan, så kan du ta med bebis på varenda tur ;)

Svar: ja vi har spanat på det. men john får springa med vagnen och jag utan. då kanske vi blir på liiite mer lika nivå 😉
Sara

2 Helena:

Tiden går fort och du ser härligt välmående ut!!

Svar: ja det gör den faktiskt ☺ Tack! jag mår faktiskt finfint, så himla skönt!
Sara

Kommentera här: