Helg

Konstigt det här med helg nu när jag har helg hela veckan. Men det känns ju mer speciellt på helgen när John är hemma. Men det blir lite tokigt, för när han är ledig nu vill jag ju iväg och hitta på massa saker och han tycker det är gött att få gå hemma och fixa. 
 
Liam va här hela veckan, så jag har iallafall haft sällskap hela veckan och det har varit så mysigt. Även om han inte har varit jätte aktiv med feber som gått upp och ner så har man iallafall haft någon här att småprata med! I Torsdags var han hemma för då hade jag min vattengympa med pensionärerna. Men ledaren som höll i denna veckan var det mycket mer ös i så efter passet var jag faktiskt helt slut! Go känsla!
 
På kvällen mötte jag och Milla upp Tess för käk på Spice och sen Bio. Var ju tvugen att se denna omtalade film, Fifty shades og Grey, Vi har läst boken alla tre och ingen av oss tycker att den är speciellt bra så vi hade väl inga stora förhoppningar egentligen om filmen. Men måste ändå säga att filmen är bättre än böckerna. Jag tycker boken saknar helt handling, men på något sätt får de fram lite mer handling i filmen och "resten" är väldigt nedtonat och fint! Så ja, gillar man inte boken kan man ändå ge filmen en chans tycker jag :-)
 
Nu ska vi in till stan för ännu en bio men något heeeelt annat. Nämligen Fåret Shaun :-D Det blir fullt hus här sen när alla tre grabbarna Börjesson och Johns bror och son ska sova över här! 4 grabbar, kan bli livat ikväll ;-)
 
Just det, var på MVC igår med och allt är bara bra. Fortsatt väldigt livlig bäbis som rör sig hela tiden. Med mig var också allt bra och Barnmorskan menar att det inte är många som får uppleva en sådan här lätt graviditet så jag borde njuta. Blir stressad av att höra det. Jag har ju inget att jämföra med, men det är klart man försöker njuta. Men samtidigt så svårt när man bara vill att tiden ska gå snabbt. 
 
Längtar ju efter att någon ska bo här inne nu!!
 

Kommentarer:

1 Träningsblogga - Ida:

Tycker att vattengympa låter kul!

Svar: Det är skoj och perfekt träning nu för en tjockis som mig 😉
Sara

Kommentera här: