Skidor!

Det är mycket skidor just nu. Kollat herrarnas 5-mil, igår damernas 3-mil (Varför kan inte dom köra någon 5-mil!?!?) Dessutom följer jag samtidigt min Kusin och Caroline  på datorn, som kör Öppet Spår idag. HEJA HEJA!!! :-D Får längtan och underbara minnen från förra året när jag själv körde, fast vasaloppet då. Bland det bästa jag gjort i mitt liv! Vilken känsla!
 
Under tiden jag spanar på skid-vm vek jag ihop en fjäril. 
 
 
Annars idag hade jag min fina goa kollega, eller snarare nära vän och hennes dotter här på fika. Kul att prata av sig lite med henne, känns konstigt att inte träffas varje dag nu! 
 
Bjöd på en twixcheescake:
 
 
 
Efter att snöyra och regn lagt sig gick vi en promenad, ett promenera funkar bra men jag har börjat märka att jag måste sänka tempot lite vid en PW. När jag går på så snabbt som jag annars brukar gå får jag sammandragningar, vilket jag inte alls haft innan, känns ganska obehagligt. Men vanlig promenad i skaplig takt funkar perfa! :-D
 
Bäbisrummet är ganska klart! Jag tycker allt känns lite mer verkligt nu när jag fått piffa där inne lite. 7 Veckor kvar!!! :-D
 
 
/Sara

Kommentarer:

1 Helelala:

ååå vad fint :) pysselsara! TA DET LUGNT och gå långsamma promenader, eller inga alls :) saknar dig och ännu mer nu i skidtider!!

Svar: Åh jag saknar dig enormt. Längtar så tills vi ses nu!! 😙 ja idag tog jag en lugn skogspromenad, det kändes bra!! 😊
Sara

2 Anonym:

Tack för hejningarna! :)
Spetsigt att det snart är dags! Ta det lugnt och mypromenera :) kram

Svar: ❤ du kämpade på bra! Va stolt!!
Sara

Kommentera här: